MALINDO

15:22 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Tengahari tadi aku menerima panggilan telefon dari 'private number'.

2. Merasa pelik, aku mengangkat telefon aku. Seorang perempuan berbangsa indonesia memperkenalkan dirinya untuk berkawan dengan aku.

3. Perempuan tersebut berasal dari Jawa Tengah, bekerja di nursing di Hong Kong. Kemudian perempuan itu kesunyian dan jujur meneka nombor aku dan menyukai kejujuran aku.

4. Aku turut ditanya sama ada aku pernah dicium atau tidak. Aku mengatakan tidak kerana aku belum berkahwin. Dia SMS aku nombor telefonnya, dan ternyata selepas itu dia menghubungi aku menggunakan telefon tersebut, dan ianya benar dari Hong Kong.

5. Dia turut menawarkan gambar untuk ditukar sebagai pengenalan dan sesi chatting bersama di internet 25hb nanti kerana dia akan pulang ke Indonesia. Bukan gaji ke time tu?

6. Namanya Kangan Indah Ratnasari. Kelakar kan? Ya aku tahu ini semua plot untuk mendapatkan duit aku. Banyak manalah yang aku ada dalam bank itu.

7. Tapi tak apa. Mari kita lihat jauh manalah yang minah ni boleh pergi. Aku berdoa dari ditimpa musibah dan kecelakaan. Aku bukan bermain api. Aku sedang memadam api.

8. Game on!!

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on July 12, 2010 at 2:42 PM

aku nk gak tgk gmbar tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....hehehehe....play hard it bro..play it hard...

Comment by Unknown on July 13, 2010 at 2:12 PM

ya aku sedang cuuba mendapatkannya.. oyeh oyeh..

Comment by Sakti Arjuna on August 4, 2010 at 10:14 PM

mana??????

Post a Comment