BRIGHT LIGHT

11:53 / Diutarakan oleh Unknown /

1. New setting, new light. Bilik yang diset baru oleh adik aku..

2. Masuk ke bilik , memang rileks. Tak pening kepala. Seronok berehat, santai memanjang.

3. Lampu macam ni memang aku suka, akan aku pasang di kediaman aku satu hari nanti.

4. Tapi aku ada dengar yang lampu macam ni memberi kesan negatif. Walaupun menjimatkan elektrik, namun perlu sentiasa ditukar. Betul ke?

5. Apa pendapat kalian? Aku memang mengimpikan pencahayaan seperti ini..

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on July 12, 2010 at 2:44 PM

pakai lampu garam.....baek dowh joseph....siyes...

Comment by Unknown on July 13, 2010 at 2:13 PM

yeke? bukan mahal ke? ape khasiat die?

Comment by Jalak Lenteng on July 14, 2010 at 3:30 PM

ntah....aku sebat je..bende dah ade kat umah....aku prasan...aku dapat tdo yg berkualiti...siyes....

Post a Comment