GANYUT

10:46 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. Sedang aku hendak ke tempat kerja ada sebuah kereta milik syarikat memecut laju dari kiri seterusnya mencilok di hadapan aku.

2. Aku panas. Kau bawak macam sampah. Bontot kete ko hampir melanggar depan kete aku. Aku terpaksa brek mengejut.

3. Aku membunyikan hon 1 saat sebagai peringatan. Lepas itu aku tengok ko ke kiri. Aik? Slow pulak?

4. Bila dilihat, ko sumpah seranah aku? Apa hal ni? Bangsat nye perangai..

5. Kenapa ko bangsat? Ko dahlah bawak kereta syarikat yang dah uzur. Lepas tu ko bawak macam sial. Lepas aku hon ko menyumpah aku?

6. Aku tak kira tua atau muda. Kalau tua tak tahu respek, layak je ko dipukul sampai mati.

7. Lepas aku cuba kejar ko, ko lari pehal? Ingin aku bertanya mengapa pakcik? Bini tak bagi servis ke semalam?

8. Habis rosak mood aku bekerja di pagi hari. Mamposla ko cepat. Perangai macam fuck..

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on July 7, 2010 at 1:32 PM

tak payah cakap banyak..tunjuk isyarat lucah je..nak bawak cm sial pon agak2la..

Comment by Joseph on July 9, 2010 at 12:46 AM

tula pasal. tapi segan pulak sebab simpang depan tu aku nak masuk ke tempat kerja aku.. tak pepasal aku jadi bahan tohmahan..

Comment by Jalak Lenteng on July 12, 2010 at 2:53 PM

hahaha...keta syarikat kot...tu die lenjan maut...

Post a Comment