BABY WIPES

17:44 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. Jauh berjalan rasa nak berhenti juga bila nak melepas hajat kecil.

2. Sedang aku berurusan dengan mangkuk tandas, aku terkejut bila melihat notis sedemikian rupa. Bukan tak pernah tengok, tapi aku memang berbulu la bila tengok macam ni.

3. Jika dikira, jelas menunjukkan bahawa tisu dan sabun pun bukan mahal sangat. Tak perlu berjenama. Cukup untuk kegunaan.

4. Ini benda kritikal. Aku perlukan tisu untuk mengelap tangan yang basah. Jika pada masa aku memerlukan, perlukah aku ke kaunter? Takkan aku nak keluar balik kot?

5. Gile ah, aku tak datang dah tempat macam ni. Ape kes?

6. Grrr..

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on July 12, 2010 at 2:40 PM

aku benc ngan tandas yg x der paip air..atau paip air yg terus melekat kat lubang tandas.....x slesa la..

Comment by Joseph on July 13, 2010 at 2:11 PM

memang benci beb.. dan tandas duduk.. aku selesa dengan cangkung.. old skool shittery.. hahaha

Comment by Jalak Lenteng on July 14, 2010 at 3:28 PM

betul la....tandas duduk koto dowh...

Comment by Sakti Arjuna on August 4, 2010 at 10:13 PM

tandas ape pon kalau dah nak terkeluar sangat layan jekkk...

Post a Comment