RIM BENGKOK

15:07 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Hari itu aku dikejutkan dengan berita kematian seorang pelajar perempuan yang terkenal dengan keayuan dan kesopanannya.

2. Punca kematian? Kemalangan motosikal.

3. Macammana boleh berlaku? Dilanggar dengan motosikal lain yang melalui jalan bertentangan. Kejadian berlaku semasa mangsa memberhentikan motosikalnya di simpang berdekatan.

4. Siapa langgar? Budak muda yang disyaki mat rempit, menunggang motosikal dengan sesuka hati.

5. Moral? Ikut peraturan, jangan terikut sangat, dahlah time tu tengah sibuk, nak jadi hero lagi. Yang tidak berdosa juga menjadi mangsa.

6. Apa nak jadi, cakap banyak susah, tak cakap banyak pun susah.

7. Nasihat untuk aku, beringatlah.. Jalan raya membawa seribu kemungkinan yang tidak pasti. Aku berdoa dicegah dari sebarang keburukan..

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on June 9, 2010 at 6:54 PM

Malang tidak berbau

Comment by Unknown on June 13, 2010 at 12:42 PM

tu je?

Comment by Sakti Arjuna on June 14, 2010 at 9:09 PM

hahaha..habis tu?? nak aku kutip derma kilat?? ke nak aku sponsor rim 7 batang??

Post a Comment