BUMI HIJAU

07:31 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Aku tak berapa suka sos cili. Akan tetapi aku sangat gemar dengan cili. Makan macam gila. Memang best.

2. Setelah lama bermusafir, (ceh macam berhari-hari) maka aku selamat tiba disini. Pelbagai ranjau ditempuhi, termasuklah menyaksikan 'Mat Rempit' (celakalah anda) kemalangan. Adatlah, memang biasa.

3. Di kedai di Marang, terdapat sebuah kedai makan yang tidak pernah berkira dalam memuaskan hati pelanggan. Sepanjang aku ke kedai ini, nasi goreng cili api yang terbaik.

4. Bukan niat merendahkan kedai lain. Aku mendapati cara masakan kena dengan selera aku. Meskipun aku tidak cerewet (tengok perutlah beb), namun aku sentiasa mengidamkan masakan panas dan pedas melampau.

5. Ternyata kedai ini membuktikannya. Cili api tak kedekut. Aku suka. Semua aku makan sampai licin. Penuh aksi.

6. Bagaimana dengan selera anda?

1 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on July 4, 2010 at 1:43 AM

selera???yg sedang2 aja..janji puas.....huhuhu

Post a Comment