KAW KAW

15:52 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Inilah pemandangan di dalam sebuah restoran terkemuka di KL.

2. Restoran ini menawarkan sajian unik ala thai dan vietnam. Sekali dilihat menunya, sungguh teruja melihat nama sajian dan tentunya, harganya.

3. Melihatkan nama yang menarik dan harga yang bombastik, aku memesan salah sebuah sajian berasal dari Vietnam. Bila dihidang, ternyata terlalu ringkas. Seperti mihun kasar sup daging.

4. Melihatkan aku mungkin tidak kekenyangan, segera aku memesan nasi jasmine glutinous rice tanpa melihat harganya. 1 cedok rm4 beb.

5. Selepas itu, aku memesan juga egg special ape ntah namanya, bila dihidang, ternyata ianya telur dadar. Harganya melebihi sekeping not berwarna merah.

6. Aku merumuskan makan tengahari aku bersama rakan aku sebagai satu pengajaran. Aku takkan pergi ke asian cuisine. Ini ternyata sajian unik untuk mat saleh.

7. Mengapa? Pada pendapat aku, mak aku di rumah juga mampu menyediakan 'Asian Cuisine' seperti sajian anda. Keh3

8. Namun begitu, ada juga masakan yang dihidangkan lebih baik dari rumah kerana bahan-bahannya sukar didapati di negara kita.

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on June 16, 2010 at 12:06 PM

takpe..x cuba x tahu..nanti kalau orang tanya,kau boleh bercerita..xdela menjalut..

Comment by Unknown on June 16, 2010 at 1:24 PM

tula pasal.. tp ade bende yang x patut dicuba.. seperti ini.. keh3

Comment by LittLe PeLaNgi on July 9, 2010 at 3:22 PM

iihihi...rindu dowh

Post a Comment