PANODRAMA

23:54 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. Sekarang ini aku sedang menghayati pemandangan KL bersama adik tercinta. Syahdu rasanya.

2. Aku lihat di Bukit Ampang ni dah tak macam dulu, banyak gerai makanan dibuka, sungguh mudah untuk membeli makanan dan minuman ringan yang lain.

3. Di samping menikmati makanan ringan, segala isu syahdu, perancangan masa depan, kenangan lampau mula menggamit perasaan. Sentimental jugak la duduk sini.

4. Pulak tu ade kedai mendendangkan rock kapak - ''bunga cinta yang dulu mekar mewangi..'' Pergh syahdu sungguh.

5. Akan tetapi jauh di sudut hati aku mengenangkan Bukit Ampang dahulu - gelap gelita cahaya neon jauh dari KL menyegarkan mata. Lebih syahdu..

6. Tidak kurang juga, kurang sampah, di depan aku saja, berlambak sampah dan tikus mencari sisa makanan yang tertinggal.

7. Aku berharap pihak berkenaan dapat mengusahakan cara untuk memastikan kawasan ni bersih. Kawasan ni pun merupakan tarikan pelancong jugak selain dari Bukit Permai.

8. Ada masa, jangan lupa bawak awek dan rakan taulan ke sini. Tak tipu cakap lu.. Memang syahdu.. View terbaekk..

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by QaYYum MieJiFans on June 12, 2010 at 1:16 AM

aku teringin g bukit ampang 2...seyesly ingin mengamati pandangan KL

Comment by Joseph on June 13, 2010 at 12:43 PM

jadi marilah kesini!!

Comment by Sakti Arjuna on June 14, 2010 at 9:09 PM

mana best?? dengan chick ke ngan batang?? zoro tanye beb...

Comment by Joseph on June 15, 2010 at 10:22 AM

batang la.. chick best kt bukit permai.. sini agak crowded..

Post a Comment