DINERS CLUB (BIG SHOW)

01:55 / Diutarakan oleh Unknown /

Tengok sendiri..

Makanan:
- Nasi Goreng Ketam,
- Arabbiata Meatball Bolognaise
- Anti Pasto

Minuman:
- Ribena Longan
- Honey Peach Mango
- Mango Yogurt

Jumlah Keseluruhan: RM130

1. Aku diminta oleh rakan-rakan sebaya untuk bersama ke salah sebuah gerai makan terkenal di Kelana Jaya.

2. Kedai makan ini dinamakan William Cafe kerana kehebatannya menyajikan masakan yang bertaraf antarabangsa dalam suasana bersahaja dan santai.

3. Pada mulanya, aku agak sangsi dengan ajakan kedua kerana aku masih tidak puas dengan apa yang telah disajikan tengahari tadi. Namun, atas ajakan kawan yang lain maka aku gagahi jua.

4. Perjalanan yang agak jauh juga merupakan satu cabaran kerana lokasi berikut di kelana jaya.

5. Setelah rakan sendiri memanggil untuk pesanan, pulak pelayan itu bersahaja tanpa buku dan pen di tangan, segala menu panjang lebar disebut dengan aku tercengang mendengarnya.

6. Dah macam aku tahu kan? Kawan aku order sajalah. Dinasihatkan bila memesan, 3 hidangan sahaja sudah memadai. 4 pinggan kosong juga perlu disertakan.

7. Bila makanan tersebut sampai, memang gila kuantitinya. Kami berempat tidak mampu menghabiskannya. Semua pulang dalam keadaan SEBU.

8. Aku menyarankan kalian semua WAJIB ke kedai makan ini. Nampak biasa, tapi luar biasa makanannya. William Cafe di Taman Maiyang Jaya. Korang pasti tak menyesal.

9. Akan tetapi suka aku menasihatkan datang bukan pada hari Sabtu dan Ahad. Penuh table, perlu menunggu pengunjung habis makan untuk duduk bersantap. Bukan table tak cukup, jauh mata memandang dah. Permintaan memang tinggi.

10. Jangan lupa, add juga di Facebook sekali, korang akan tahu sendiri.

11. Dah, aku tak larat tulis.. Kekenyangan.. Burkpppp..

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on June 16, 2010 at 11:58 AM

Ish..kan ke membazir namanya tak habis...lu tipu..mesti habis la..xkan la lu makan x habis..mustajab...eh,mustahilll....

Comment by Unknown on June 16, 2010 at 1:24 PM

x habis bai.. siyes aku surrender.. melebihi kemampuan kot.. mmg aku surrender..

Comment by Jalak Lenteng on June 19, 2010 at 1:58 AM

kawan tringin nk pegi...ade gak dgr namanya...masyur...

Post a Comment