HARI PEKERJA

15:12 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. selamat hari pekerja diucapkan untuk semua. aku juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada yang telah menyiapkan kerjanya dengan baik.

2. doakan aku juga berjaya menyiapkan tugasan yang diberi. sedangkan si barai pun boleh, manakan aku tidak boleh kan?

3. pada hari pekerja ini aku masih berazam untuk menyiapkan kerja yang diberi. walaupun begitu, aku juga ingin berseronok seperti yang lain seperti ke pawagam, bermalas-malasan di bilik atau menikmati makanan yang menyelerakan bersama teman dan sahabat handai.

4. pendek kata, cuti yang diberikan akan aku manfaatkan. akan tetapi, kerja yang ada tetap takkan aku biarkan begitu sahaja. setakat 1 jam untuk kerja aku pada hari ini cukup memadai.

5. masa itu emas. jangan sia-siakan ia begitu sahaja..

5 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Azray on May 2, 2009 at 12:31 PM

Wohhh,layan wayang best gak skang nie...musim muvee best2! ko dah tgk cite ape cuti nie? Adehhh,kengkawan TesL cohort 5 dah balik arrr... sunyi beb!

Comment by Joseph on May 2, 2009 at 5:23 PM

tula psl.. aku dah tgk wolverine.. best woo!!

mmg sunyi.. aku tak tahula sempat ke tak aku jumpe diorang nanti..

Comment by Jalak Lenteng on May 3, 2009 at 12:16 AM

Joseph...aku balik dah....malam tu...korg sume x de...tgl nemo je nk kluar..so aku sampaikan salam je....t kite jmpe g....klu balik cheras jgn lupe la bwk aku jejalan..hehehe..tringin benar aku nk nek van legend ko tu....

Comment by Sean on May 3, 2009 at 1:32 PM

Am sorry dude!!My brain dried out n the fucKING potassium hydroxide was no longer available 4 me!SERIOUSLY i forgot that now u ARE a labor so should i wish u HAPPY BELATED LABOR'S DAY?(is that how to spell labor?) SELAMAT HARI PEKERJA UTK SENIO'2 KU!!Hahahahaha...

Comment by Joseph on May 3, 2009 at 3:32 PM

haha terima kasih.. pada jalak, kenang daku dalam doamu.. semoga berjumpa lagi..

Post a Comment