SEMANGAT

15:20 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. aku sekarang ni macam dah mula rasa lemah nak siapkan bahan pengajaran untuk pemantauan berikutnya.

2. ini kerana aku dah mula hilang semangat dek kawan-kawan kebanyakannya telah habi semua pemantauan tersebut..

3. aku dah mula berniat dengki melihat mereka yang mula berehat dan bersenang-lenang dengan kerja yang berjaya disiapkan. aku mula merasa marah pada diri sendiri apa masalah yang berlaku pada diri aku?

4. akan tetapi, setelah berasional beberapa ketika, aku mula insaf. ini bukan dirancang, bahkan ini merupakan apa yang telah berlaku.. aku patut menerima dan bersikap profesional disini..

5. aku sepatutnya tahu apa punca sebenar kelewatan observe aku.. berani aku katakan aku ialah insan yang paling lewat dipantau.. dan ini berpunca dari masalah yang tak dapat dielakkan..

6. walau apapun puncanya, aku berharap agar aku diberikan semangat untuk menyiapkan kerja yang sepatutnya disiapkan..

7. dan sesungguhnya aku juga berharap agar aku diberi markah yang memuaskan nanti.. amin..

8 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sean on May 3, 2009 at 7:21 PM

Be cool man!you got high marks or dumbest marks u still going to be a teacher just like ur friend who got 4# am i aite?o do u hav any other opinion?self satisfaction?if that is ur reason wow i really admire ur arse..bcoze usually people with pen-nis start to gain self satisfaction while working not while studying..nyway do ur best dude!

Comment by Joseph on May 3, 2009 at 11:59 PM

aku memang rindu nak jumpe Sean.. i miss you dude..

Comment by Sean on May 4, 2009 at 12:25 AM

When u done wif everything maybe we can meet in kl?Back like old days..In club maybe??hahaha...

Comment by Sakti Arjuna on May 4, 2009 at 1:11 PM

Kawan faham akan situasi awak..Kawan juga bersimpati pada awak..Bagaimanapun,awak bukanlah insan yang paling lewat dipantau..ada lagi..apapun,selamat maju jaya..

Comment by Sean on May 4, 2009 at 1:55 PM

who is this..sakti arjuna?

Comment by Jalak Lenteng on May 5, 2009 at 9:39 PM

oi! sean...wats d matter mate???got prob wif arjuna???any disatisfaction..see u at cup prix ar...motorbike race???

Sory Bro joseph...

pe kate ko tgk je aku..banding ngan aku..bape lame lg aku nk kene first observation????bertaun lagi beb...igt aku x jeles ke ngan korg....kire orait dah...tgl sikit je lagi....istiqomah kate org,,,saba...jgn jadi cm satu kes...x saba punye pasal..smpai kene delay staun....x ke buang masa tu...

Comment by QaYYum MieJiFans on May 6, 2009 at 12:26 AM

lagi sket je lagi....ko da dekat nak abis...aku lagi la jeles tgk korg bersenang lenang awal aku still kena berjemur tengah panas setiap ari kelas full smpai ptg...so jgn ingat ko je yg truk padahal ada org lg truk...hahaha...yg penting wak radol satay warisan...

Comment by Sean on May 9, 2009 at 7:34 PM

Dude..Im cool wif sakti but he sounds TOOO gay for me!!nyway i think heard that case recently..Hahahaha..

Post a Comment