HUJAN

12:21 / Diutarakan oleh Unknown /

1. pada pagi tadi hujan yang agak lebat turun menyebabkan aku merasa kedinginan yang amat pasti.

2. aku mula merasa gigil yang amat ketika mandi akan tetapi kugagahi jua kerana hari ini merupakan hari pemantauan oleh pensyarah aku.

3. aku merasaa sungguh bersemangat kerana pensyarah aku akan memantau secara menyeluruh mulai hari ini. jadi aku ingin menghabiskan semua pemantauan dengaan keputusan yang memuaskan.

4. untuk mencapai keputusan yang memuaskan, aku perlu menunjukkan prestasi yang memuaskan di mata pensyarah aku.

5. aku tahu bahawa pensyarah aku merupakan seorang yang profesional. dengan bimbingan dari mentor aku, aku yakin abawa aku akan dapat menempuhi semua pemantauan dengan jayanya.

6. pada yang telah merdeka, berbangalah pada diri anda dan jangan lupa doakan aku supaya lepas semua pemantauan dengan jayanya.

7. sekarang ini segalanya telah disiapkan dan aku hanya menanti pensyarah aku untuk hadir bagi menilai sejauh mana kelayakan aku untuk menjadi insan yang berguna pada massa akan datang.

P/S : blog ini ditulis sepuluh minit sebelum pemantauan bermula..

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on May 4, 2009 at 1:16 PM

Bagaimanapun,awak dipayungi bumbung kereta yang berderum buny enjinnya..kawan pula menggigil kesejukan meredah hujan yang semakin renyai untuk ke sekolah..inilah kedinginan yang amat pasti..tapi mandi pagi tadi sejuk beb..kecut anu kawan dibuatnya..hahaha...Bagaimanapun,selamat maju jaya..Kawan yakin anda tidak akan menghadapi masalah dalam pemantauan ini..

Comment by Sean on May 4, 2009 at 1:56 PM

Good Luck dude!

Comment by QaYYum MieJiFans on May 4, 2009 at 11:58 PM

kcian kna bli jaket givi ni....

Comment by Jalak Lenteng on May 5, 2009 at 9:42 PM

arjuna...ko amek baju ujan aku kat si fatah tu...die g skolah nek kete dah..huhuhu...

Joseph...cmner???ok??
only praying of d best 4 ya'...
skang...jeles ko dah reda...jeles aku x abes2 lg....bertaun mendatang...

Post a Comment