TRAVIAN 2

11:25 / Diutarakan oleh Unknown /

1. dahulu aku ada menyatakan hasrat untuk berhenti bermain, akan tetapi tidak lagi.

2. ini kerana salah seorang pemain yang handal iaitu ibatul menyedari yang aku adalah jenis yang ingin mendapatkan jalan mudah untuk berhibur.

3. ibatul telah mengambil jalan penyelesaian untuk aku supaya memudahkaan aku berinteraksi dengan permainan ini hanya beberapa minit sahaja setiap sesi, daripada berpuluh-puluh minit dihabiskaan sekali sesi sebelum ini.

4. itu hanya sebagai penerangan. but its not the point.

5. dalam mendapatkan hiburan, aku sentiasa ingin mencari jalan mudah supaya aku akan rasa terhibur, terutamanya dalam bermain game. aku akan mula berfikir akan natijahnya jika aku bermain terlalu lama sehingga menganggu komitmen aku dalam seharian aku meneruskan kehidupan ini.

6. aku tidak merasa hairan jika ada orang lain yang menghabiskan masa lebih banyak dari aku, itu adalah minat dan kehendak masing-masing.

7. apa yang menarik perhatian aku ialah manusia yang bermain game tak tentu hala dan tidak terurus hidupnya kerana game. aoa yang lebih memalukan lagi adalah karektor yang ada di dalam game diadaptasi dalam kehidupaan sebenar.

8. berpijaklah di bumi yang nyata. tidak perlu bergelak ketawa dan berkeperibadian seperti watak di dalam game. itu aadalah fantasi benda tidak hidup..

renungkanlah.. nnnyyyiiuuuunnnggg....

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sean on May 6, 2009 at 1:57 PM

Glad to know u are not walking in the same path wif that freak..Good bro!!U realize something in ur life!Entertainment is like water..We need it in our life..

Comment by Jalak Lenteng on May 6, 2009 at 4:03 PM

aku -penah try men bende tu..memula best gak...tp memang dah dasar aku...mudah bosan...zap...ilang...x men dah....hahaha

Comment by Sakti Arjuna on May 7, 2009 at 12:57 PM

Terpulangla pada Joseph ingin bermain apa sekali pun..Kawan yakin Joseph adalah seorang yang pandai membahagikan masa..

Post a Comment