UTILITI

22:20 / Diutarakan oleh Unknown /

1. apa perasaan anda jika anda tidak mendapat kemudahan asas sedangkan anda mambayar untuk itu? sesetengah orang tidak mengapa, masih boleh hidup. akan tetapi sesetengah orang merasa tidak puas hati kerana banyak aktiviti yang telah dirancang pada hari minggu.

2. pada pendapat aku, aku sungguh kecewa kerana tidak mendapat kemudahan sebegitu menyebabkan aktiviti aku yang ingin dilakukan pada hari itu agak terganggu.

3. aku masih berasional terhadap apa yang berlaku kerana adalah satu lumrah jika ada masalah yang berlaku di luar pengetahuan kita, tiada apa yang patut dipersoalkan. bak kata orang, dah nak jadi..

4. persoalan utama di sini bukan aktiviti apa yang aku lakukan. ini merupakan reaksi kepada aduan yang aku kemukakan kepada pihak yang berperanan khusus dalam menangani situasi seperti ini. aku merujuk kepada beberapa pihak yang bertanggungjawab. akan tetapi reaksi yang diterima agak mengecewakan. katanya esok.. kepalehotakko..

6. akan tetapi masalah itu telah selesai. barangkali dia sedar akan tanggungjawabnya..

terima kasih..

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on May 10, 2009 at 11:22 PM

joseph..aku blur..ape yang dah berlaku???

Comment by Sean on May 11, 2009 at 4:00 AM

Something related to his moderm or pc perhaps?Dont tell me it was bout ur brand new car?Hehehe..

Comment by Sakti Arjuna on May 11, 2009 at 10:36 AM

blackout la..kawan rasa la..panas beb semalam..

Post a Comment