BERBULU

07:52 / Diutarakan oleh Unknown /

1. semalam akhirnya makhluk berbulu itu mengaku akan segala silapnya dari isu terbaru iaitu memalsukan dokumen kerajaan sehinggalah semua perkara yang disifatkan oleh makhluk ini tidak bersalah pada mulanya.

2. tiada tindakan dilakukan melainkan nasihat dari kawan-kawan yang jujur kepada beliau.

3. aku memikirkan apa yang telak berlaku kerana makhluk ini sekali lagi tidak hadir ke sekolah.. apa pula alasannya kali ini? nak menipu dulu? lepas 2 jam menipu baru nak mengaku lagi?

4. semalam bukan main insafnya. hari ini buat lagi. dah memang malas, orang lan pun malas. geram jugak aku dengar. celake lu..

5. xpe, aku tak kesah, aku tak heran, janji aku buat apa yang patut aku buat. aku dah malas nak sibuk dengan hal ko dah. mak bapak ko yang hebat tu kalo call aku lepas ni tobat aku tak nak layan lagi. mampos..

6. aku menyeru pada rakan-rakan biarkan jela makhluk ni. just let go, tgk apa yang nak jadi pulak. go with the flow..

aku berdoa tak nak ada adik macam ni, taknak ada anak macam ni (insyaallah)

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on May 8, 2009 at 12:00 PM

just like wat i did said...lantak kan je..biar kan die...asalkan x kaco dieorg...tp klu die menyusahkan korg baru sidai....

Comment by Sean on May 9, 2009 at 1:36 AM

Keep ur eyes close...Be hold...only few days more u will see his face aite?Hehehe...

Comment by QaYYum MieJiFans on May 10, 2009 at 11:50 PM

xpatut kena fail kan aje biar sedar sket smpaikan suh wat lp tentang friendship pun mengasai...

Comment by Sakti Arjuna on May 11, 2009 at 10:31 AM

haha..dia tido kul 5 suku la yum..nangis beb wat lp..hahaha..ngan aku sekali tido kul 5...hahaha..

Post a Comment