TRAVIAN

13:24 / Diutarakan oleh Unknown /

1. aku dah lama main travian. cuma kebelakangan ni aku sangat sibuk dengan karier aku sebagai pegawai khidmat dalam kerajaan jadi aku tak dapat luangkan masa untuk menikmati game tersebut.

2. apa akibatnya? aku dah mula kehilangan kawan online dalam game itu. aku tahu ini adalah kesan akibat kurangnya komitmen dalam game tersebut.

3. selain itu, aku merasakan aku sudah mula merasai komitmen sebenar dalam blog dan aku dah mula mendapati minat aku dalam game tersebut kian berkurangan.

4. justeru itu, aku mengumumkan akan memberikan akaun aku pada sesiapa yang berminat untuk meneruskan perjuangan dalam dunia maya tersebut.

5. ingin aku tegaskan disini, peranan aku dalam game tersebut mulanya adalah seorang pemimpin. akan tetapi lama-kelamaan aku rasa terbeban dengan tugas yang diambil menyebabkan aku membuat keputusn seperti ini.

6. selain itu aku agak hairan dengan sikap segelintir pihak yang masih mendambakan game sebagai aktiviti hariannya. dah tak ada kerja lain nak buat? tak tahulah, mungkin minat agaknya sehingga semuanya menjadi kucar-kacir.

7. sekalung penghargaan kepada e-bard kerana bertungkus-lumus untuk mengajar aku cara bermain sehinggakan minat aku terpupuk dengan sendirinya. tahniah.

thanks to everybody.. god bless you all..

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on April 29, 2009 at 9:49 AM

Tahniah..Ini maksudnya awak telah meningkat dewasa dan ingin berubah menjadi manusia yang lebih berguna..Sila layari blog kawan untuk komentar yang lebih lanjut

Comment by Unknown on April 29, 2009 at 11:17 AM

aku sudah layari. terima kasih..

Comment by Sean on April 30, 2009 at 12:41 AM

Some people in this 'huddle' room i heard are preparing themselves to become teachers??!!!to become man??!!WAIT!!!!to become a real man u need to know ur commitments as a teacher?does thing work like that?Hrm....SOME-buddy answer me pls?

Post a Comment