MESRA ALAM

10:17 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. aku nak kongsikan satu cerita semasa aku pergi ke sesi maklumbalas hari itu..

2. terlebih dahulu aku nak cakap yang memang aku tak puas hati dengan si bangkai ini..

3. aku tak berkenan dengan caranya yang suka mencari jaalan senang untuk menyelesaikan tugasan yang patut disiapkan. pulak tu orang lain jua bersusah payah untuk membuat benda yang sama..

4. sekarang ini aku merasa amat bengang akibat dengan perbuatannya yang selambaa tanpa mengerti yaang orang memang bengang dengan tindakannya yang bermasalah ni..

5. pada waktu makan, bangkai ini pun datang bersama-sama bulunya untuk makan.. selepas habis makan, bangkai berbulu ini pergi bertanya pada pensyarah yang ada mana nak letakkan sisa makanannya?

"hehe.. uihh, mane nak letak pinggan ni puan eh? uihh.. uiks.." (ditambah dengan muka mintak penerajang)

6. tak sedarkah anda wahai si bangkai cara anda untuk mengambil hati itu lebih memburukkan keadaaan yang sedia ada.. kalau bukan pensyarah tu dah lama aku sendiri masukkan ko dalam baldi tu kerana ko lebih bersisa dari makanan yang nak ko buang tu..

7. nasihat aku, jangan bagi orang panas.. buruk padahnya nanti..

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on April 21, 2009 at 1:27 PM

Ada manusia memang tidak pandai bersosial..Tidak tahu bila hendak mendiamkan diri..bila perlu membuka mulut, dan bila perlu berhenti dari bertanyakan soalan bodoh..

Bila memang dilahirkan bodoh, maka bodoh sahajalah pekerjaan yang dilakukannya..

Comment by Jalak Lenteng on April 21, 2009 at 3:50 PM

uih..x tau malu tol...ish2
manusia

Comment by Joseph on April 22, 2009 at 11:37 AM

terima kasih rakan2 seblog..

Post a Comment