TAHNIAH

14:17 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. sekarang ni aku tahu yang kita semua ada lagi 3 minggu lagi untuk menghabiskan praktikum.

2. tahinah pada semua yaang masih berusaha hingga ke hari ini.

3. untuk pengetahuan semua, kita dari awal hingga ke akhir masih berusaha tanpa henti untuk memastikan kita layak untuk berkhidmat nanti.

4. ada yang juga yang masih berusaha berseronok sepuasnya dengan bermain game dengan harapan satu ketika dia akan berhenti selepass posting nanti.

5. selain itu, menikmati kartun sambil meneguk 2 botol air berkarbonat juga bukan satu masalah. tabiat itu akan ditinggalkan di kemudian hari.

6. bapanya juga tak perlu risau akan tingkahlaku anaknya itu. ini kerana mungkin terdapat makhluk halus yang mempengaruhinya supaya menikmati keseronokan yang ada tanpa memikirkan tanggungjawab yang sebenar.

7. jika itu masalahnya, jangan telefon bomoh. telefon mana-mana yang berkenaan supaya boleh mengambil tindakan untuk mempertahankan anaknya supaya terlepas dari hukuman yang bakal dikenakan, sama seperti sebelum ini.

8. pada si barai, jangan risau. semua telah dijangka. jangan diingat kami tidak tahu. kami telah meramal segalanya. terpulanglah pada diri anda sendiri untuk mengikut ramalan yang telah dibaca ataupun membuat satu lagi kejutan pada kami yang semestinya mengetahuia kejutan apakah yang anda akan buat.

9. lari dari asrama? lari dari rumah? larilah dari segalanya. larilah dari kehidupan ini.

10. hiduplah anda seperti seorang yang tidak tahu apa maksudnya kehidupan ini melainkan bermegah dengan apa yang ada, kartun, game dan juga wang yang tak berhenti mengalir.

2 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sean on April 29, 2009 at 6:45 PM

hahahahahahahahahahahahahaha!!!!i know that fucking fatty arse!!!!!!J for Jeopardize his future N life,A for Astaga dude when u wanna change ur life arse a loser?!,L for life that is not a matter at any pennis at all,U for Urbanization change people just like it did to him!!!,T for?Tepuk dada tanya selera!!u know whom!!!

Comment by Sean on April 29, 2009 at 6:46 PM

that pennis should i pronunce it arse PEN-IS dude?

Post a Comment