KERAJINAN

13:11 / Diutarakan oleh Unknown /

1. aku dikhabarkan yang kita semua akan dilawati oleh KJ bermula esok..

2. memang banyak kerja yang nak disiapkan.. tapi aku tak kisah sangat..

3. yang lebih menghairankan, ada pihak yang betul-betul tak kisah..

4. aku dengar cerita dalam 52 orang batch aku, ada sorang yang paling rajin diantara semua..

5. memang rajin.. tapi dari ceritanyalah..

6. kalau nak cerita kat orang, biarlah logik sikit.. ada ke sampai 3 lesson plan berasingan nak bagi kat penilai yang berlainan? memang tak logik..

7. pendapat aku, junior tetap junior.. tapi diorang dah cukup dewasa untuk menilai hancingnya ceritamu itu..

8. lain kali nak cerita apa-apa jangan bagi orang panas.. kalau tak bukak mulut pun tak apa.. nikmatilah game dan kartun tu dan jangan akui diri tu hebat sangat.. apa pulak kata masyarakat yang 4.0 tu esok?

9. kalau nak menipu pun ada batasnya.. biar bertempat.. jangan menipu nak menutup malu diri sendiri.. kalau malu mesti kerja dah siap.. dasar tak tahu malu..

10. dahla memalukan diri sendiri.. buat malu aku je..

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on April 10, 2009 at 9:36 AM

manusia bermacam-macam ragam..ragam pula bermacam-macam cara..tapi bila dah asyik macam-macam,bagaimana pula hendak dikata??

Penipu memang ramai..nak sedapkan cerita ke,nak nampak hebat ke,nak buat modal bercerita ke,atau memang mak bapaknya ajar menipu,kita pun tak dapat nak pastikan..

Wahai junior2, kawan nasihatkan agar jangan mudah terpedaya dengan kata manis syaitan durjana..Wahai Fahmi..jangan tertipu lagi ye...

Comment by Unknown on April 10, 2009 at 11:55 AM

betul tu.. setakat cerita, semua orang boleh bercerita..

aku pun boleh bercerita..

ingatlah, jangan menipu.. siakap senohong, gelama ikan duri..

Comment by Azray on April 10, 2009 at 12:17 PM

syaitan durjana mmg jahat suka memesongkan anak2 adam...

Comment by Unknown on April 13, 2009 at 9:27 AM

betul.. jangan ikut syaitan..

Post a Comment