KARAOKE DAN LAGU

09:19 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. aku selalu menghabiskan masa dengan bertenang dan merehatkan diri di bilik.

2. kebelakangan ini aku mendapati diri aku semakin terganggu dengan bunyi bising yang diwujudkan oleh masyarakat setempat.

3. ada pihak yang tidak bertanggugjawab dengan selamba memasang lagu bahasa ibundanya sekuat hati.

4. apa yang lebih menyakitkan hati ialah menyanyi tak tentu hala.

5. apa DIVA di giant tu terlalu mahal untuk dibayar?

6. nak menyanyi ke, nak berlagu ke, ada hadnya. janganlah sesuka hati memasang lagu di waktu maghrib. masa azan maghrib, hormatlah sikit. bukan masalah pun nak diam dalam 5 minit.

7. orang lain pun ada speaker, malah jauh lebih berkuasa tinggi dari anda.

8. hiduplah dengan menghormati hak orang lain. bukan susah pun. agama adalah satu perkara yang wajib dihormati, tidak kiralah walau agama apa yang dianuti.

9. jangan lebih-lebih. aku feng tau depan berhala korang baru tau sakit hati.. huh

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on April 24, 2009 at 1:07 PM

LANGSI....hah bahase dieorg ni...x kan x paham gak dieorg...

Comment by Sakti Arjuna on April 27, 2009 at 12:55 PM

Apa guna ditulis semua ini di dalam blog jikalau tiada tindakan susulan wahai Joseph..Beranikan diri,tegur secara baik..Jika respons yang diterima menyakitkan hati,ada jalan lain..kasar lah jawabannya..

Comment by Sakti Arjuna on April 27, 2009 at 12:56 PM

Wei..bila mau Diva?Nak luang duit dan masa dengan kawan sikit pun tak boleh ke?

Comment by Joseph on April 27, 2009 at 2:29 PM

haha diva nantilah.. jika tidak diva, metro kajang pun ada..

Post a Comment