PERSEDIAAN

13:12 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. dulu sering aku dengar orang kata kalau tak bersedia, kelam kabut jadinya..

2. aku rasa pendapat itu betul.

3. sekarang ni kerja aku hampir siap.. aku dah mula berehat2 sekarang ni.

4. itu bergantung pada keadaan. peranan lain pun bukan mudah untuk diambil kira.

5. yang aku rasa tak adil sekarang ni, ada juga insan yang sentiasa BEREHAT tak kira masa.

6. bersedia atau tidak bukan soalnya.. nak kata siap kerja? tak pun.

7. apa yang dia tahu hanya hiburan.. bullshitting.. dan sebagainya..

8. aku suka jugak ada manusia macam ni.. rilek memanjang.. kita sibuk menyelesaikan masalah.. dia pulak tak pernah takut dengan masalah..

9. mungkin masalah pun takut dengan dia agaknya..

10. kita pulak yang ada masalah tengok dia macam tu..

1 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on April 9, 2009 at 1:40 PM

kita perlu adil dalam menilai dan mengata seseorang..manakan kita tahu yang makhluk tersebut berehat atau sibuk menyiapkan kerja..tak baik menuduh sebarangan..tapi peduli apa aku..makhluk tu memang durjana..tak pernah aku nampak dia wat kerja..bila la dia nak ngulang or kena extend..manjang bernasib baik jer...

Post a Comment