KAPCAI

14:50 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Sekarang ini direct di depan mata aku ada sepasang kekasih berasmara di tepi pantai bersama motor BMW yang ditunggangi mereka..

2. Jejaka itu tak ubah macam Saif Ali Khan, yang aweknya pulak obvious macam india yang Mix..

3. Akan tetapi bila sang jejaka membuka jaket kulitnya, maka terserlahlah body kau yang begitu menakutkan.. Memangla motor ko besar. Perot dia sama dgn tank motor ko beb.

4. Manakala awek dia tetap biasa, cantik dan terbaekkk.. Namun itu bukan yang aku utamakan..

5. Aku masih jeles melihat motor yang ditunggangi mereka. Aku biasa nampak motor BMW di majalah mahupun di jalanraya. Akan tetapi, motor mereka ini sangat unik dan amat sukar dilihat di mana-mana sekitar Malaysia.

6. Melihat motor seperti ini, aku terbayang juga motor kapcai yang ditunggangi oleh mat rempit, dan mereka juga mempunyai awek yang tidak kurang hebatnya, biarpun rupa mamat itu tidak seperti Film Star..

7. Dan aku juga mempunyai impian, iaitu untuk menyambar sebijik FZ150i idamanku. Biarpun orang cakap takde pikap, tapi kalo korang tak nak, jangan beli. Hahahaahaha

8. Kesimpulannya, motor tetap best.. Kalau pasal awek plak, bukan susah pun nak jek, cuma keyakinan tu kena ada. Bak kata kawan aku yang juga merempit hari ini, ''walaupun aku hanya bermodalkan ex5, 3gp aku korang layan jugak kan''.. Hahahahahahaha

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on December 18, 2009 at 3:35 PM

andai kata si jejaka itu seperti Arjun Rampal, akan kawan dekati dan minta autografnya..

kawan tertarik dengan FZ150i,tetapi kawan tetap dengan impian ingin memiliki sebuah Naza GTR 150..skuter dengan penampilan superbike..

awek motor mudah dicari..tetapi awek gua sekarang tetap di hati, tiada pengganti..hahahaha..

Comment by Unknown on December 18, 2009 at 5:18 PM

aku setuju dengan Naza GTR 150 berpenampilan sungguh mengancam.. walau apapun, 'naked bike' menjadi pilihan aku.. apa kata yang lain?

Comment by Jalak Lenteng on December 19, 2009 at 12:46 AM

mmg x reti kawan nk menilai moto2 ni..takut...biarla beli yg kapcai saja..x da yg lekat...biarkan..x kisah..jelaslah materialistik..tp klu der yg lekat..aku ku belai insan itu dgn penuh kasih syg..lol

Comment by Unknown on December 20, 2009 at 12:05 AM

yaaa.. belai jgn x belai beb.. hehehe

Post a Comment