A HAPPY TRIP

12:19 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Hari ini aku bangun tido di kedah.. Sungguh seronok skali sebab mael ada bersama. Bolehla aku bahan dengan kadar tak ingat punye. Haha

2. Semalam pun seronok sebab aku secara tak langsung melalui 3 negeri iaitu kedah, perak n penang dalam 15 minit je. Memang seronok.

3. Dalam percutian ni barulah aku sedar sebenarnya aku dah lupa yang negara kita sebenarnya merupakan salah satu destinasi pelancongan yang menarik.

4. Kalau nak diikutkan 3 hari ni memang tak cukup aku nak singgah di semua tempat yang ada kat utara ni.

5. Selama ni aku merasakan yang bercuti kat luar negara lagi best, silap rasanya. Negara kita silap-silap banyak lagi tempat menarik yang kita boleh pegi.

6. Mulai hari ini aku memasang nekad untuk bercuti dalam negara sepuasnya. Lepas tu barulah berangan ke luar negara.. Hohohohhh

6 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on December 7, 2009 at 1:34 AM

huh..memangla kau seronok kat kedah..dah ade awek kau..kalau kau lepak kat memana pun 3 hari ada aku je sah2 la kau mencarut..hahaha..

Comment by Jalak Lenteng on December 7, 2009 at 4:53 AM

x kurg juga yg bercakap tu..haha..cuba ke kuantan...bkn main indah lagi felda bukit goh tu...hahahaha..betul x joseph???

Comment by Sakti Arjuna on December 7, 2009 at 9:36 PM

hahaha..kawan dah ke kuantan..memang indah suasana Bukit Goh

Comment by Sakti Arjuna on December 7, 2009 at 9:38 PM

Eh..bukan Felda Bukit Goh la Jalak oi..RTP Bukit Goh..lain tau..tak sama..berbeza..

Comment by Jalak Lenteng on December 8, 2009 at 2:03 AM

owh..rancangan tanah pemuda...hahaha...btul2

Comment by Unknown on December 9, 2009 at 9:29 PM

hahaha bukan a awek aku pun aku visit last day trip tau.. yang lain sume g ngn kawan.. hahaha

Post a Comment