BARAI

14:50 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Sekarang ni aku mendapati aku semakin letih untuk kemana-mana. Jalan sehari dah penat.

2. Aku mula merasa rungsing sebab keletihan ni bukan seperti yang aku biasa alami. Keletihan ini pernah aku lalui satu masa dahulu..

3. Jika ditanya masa bila? Masa aku debab la..

4. Aku dah mula mudah untuk menerima sakit kepala. Aku bimbang jika aku mendapat migrain seperti dulu. Aku bimbang jika aku akan menjadi seperti sediakala, seperti bahan lagu dinyanyikan Sakti - Disease..

5. Kini tibalah masa untuk bangun dari kealpaan, dari kelupaan dan juga dari kesenangan makan tak beragak. Aku harus lakukan sesuatu. Aku tak boleh jadi macam ni. Aku perlu kembali ke bentuk yang diterima masyarakat. Bukan bentuk jenaka seperti Femau..

6. Sebelum aku berubah, marilah sental ayam panggang sekor di depan mata aku ni ha.. Aaaaaaaaaa..

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on December 18, 2009 at 3:30 PM

Aku enggan mengulas lanjut..aku hanya mampu mengatakan kau 'buat aku tersenyum' bak nyanyian sebuah band Indon yang dikenali ramai suatu ketika dulu..

Comment by Unknown on December 18, 2009 at 5:17 PM

Jue Aziz juga mantop.. akan tetapi.. ntahla.. hahaha

Comment by Jalak Lenteng on December 19, 2009 at 12:47 AM

haha....x per joseph...teruskan berusaha..disiplin mesti mau kuat..haha..

Comment by NORJUNILAILA AZHAR on December 23, 2009 at 12:32 PM

haha..ko ikt je man cakap tu..msti berjaya klu ko follow tips die..hihihi

Post a Comment