GEBU

07:28 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Aduhai sungguh sedih aku melihat ko di skrin tv masa berita pagi tadi.

2. Ko telah disahkan berkahwin dengan salah seorang ahli politik yang terkemuka.

3. Kenapa ko yang sangat best perlu bersama dengan dia? Yelah aku tak layak, tapi lepas ni kalo aku terbayang ko, sah-sah la aku terbayang muka dia skali.. wakakaka

4. Apapun, ko tetap best, dan aku doakan ko bertambah gebu selepas ko melahirkan anak esok.. hehehehe

5. Mau tau sapa gebu? Kasi tengok paper, lepas tu korang teka sapa? post kat komen aku ye.. tqtq

5 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on December 18, 2009 at 3:28 PM

Aku tau..tapi gebu-gebu dia pon inject Botox beb..tak ori..gebu lagi Jue Aziz..xde orang leh lawan beb..gua punye..awak jgn nak sebok jalak..kawan dh bagi scha dahla..jangan nak sebok2 minat Jue Aziz..

Comment by Unknown on December 18, 2009 at 5:16 PM

yeke Botox? ko jangan memalsukan fakta ni.. hahaha

Comment by Sakti Arjuna on December 18, 2009 at 8:52 PM

huh..tak percaya??banyakkan bergaul dan tanyalah rakan-rakan artis yang lain..haha..

Comment by Jalak Lenteng on December 19, 2009 at 12:48 AM

duit beb n status...artis kot...mesti mau fofular...hantaran pun mesti mau tinggi...huhuhu

Comment by NORJUNILAILA AZHAR on December 23, 2009 at 12:35 PM

ko dengki kt dato tu nape..sape soh ko miskin..hahaha

Post a Comment