BOOKER T

11:54 / Diutarakan oleh Unknown /


Semalam aku ada pergi ke pusat servis yang berdekatan untuk memeriksa keadaan kereta aku yang agak banyak songeh kebelakangan ini. Tujuannya mudah, hanya untuk menuntut waranti yang sedia ada.

Ketika sampai, banyak kereta yang sedia ada sedang diservis, silap aku kerana tidak membuat temujanji dahulu. Jadi aku berkata kepada salah seorang di situ aku akan datang pada awal pagi keesokan harinya.

Hari ini aku datang lagi. Katanya, aku datang pada keesokan harinya. Pulak.

Jika aku masih hendak servis pada hari ini, aku perlu menunggu selama 2 jam bagi membolehkan kereta aku diperiksa dan dibaiki semula.

Masalahnya KAN SEMALAM AKU DAH DATANG, KENAPA KO TAK TULIS AKU NAK BOOKING PAGI NI?

Dan aku ditanya, mengapa aku lewat tiba, APA PUNYA SOALAN YANG TIDAK PROFESIONAL INI? KO BUKAN BINI AKU.

Aku selambe mengencing wanita barai ni mengatakan aku baru sahaja menziarahi salah seorang kenalan di hospital. Memang ada plan awal pagi tu nak pergi hospital tapi dah cancel.

Dan akhirnya barulah temujanji aku ditulis di atas borang yang disediakan. Macam bodoh.

HA ITULAH KEJENYE SUKA MEMBUANG MASA DAN MENYUSAHKAN AKU. MCM BANGANG.

Aku paham, ramai lagi orang yang nak servis, TAPI AKU BERHAK MENDAPAT LAYANAN SAMA MACAM ORANG LAIN. TAKKAN AKU PUNYE TEMUJANJI KO TAK BUAT? AKU PAKAI KERETA BARU, BUKAN SECOND HAND.

Bingai punye kerja. Full of bullshit. Esok aku datang kalau ko cakap lusa pulak, tak tahulah aku nak cakap apa lagi.

MALAYSIAN CAR MAKER. Sudahlah kualiti agak dipertikai, SERVIS PULAK MCM BODOH.

0 pemikiran bernas dari masyarakat:

Post a Comment