BLOGGER

13:10 / Diutarakan oleh Unknown /


Gambar di atas ialah bukannya seorang blogger.

Maksud aku blogger yang lain yang dahulunya merupakan seorang yang cukup aktif dalam menukilkan isu semasa yang dialami oleh mereka sebagai refleksi, kini sunyi sepi.

Aku tak tahu apa yang berlaku. Tapi pastinya mereka dilihat tidak aktif dalam kebelakangan ini.

Mengapa? Apa sebabnya? Adakah tanggungjawab yang dipikul terlalu tinggi hingga menyebabkan mereka tidak mahu lagi aktif seminggu sekali dalam nukilan mereka? Aku pun tak tahu.

Kini aku keseorangan. Siapa ingin menemani aku? Aku sendiri. Ini kerana aku menulis untuk diri sendiri. Dah berkali-kali aku mengatakan benda yang sama.

Akan tetapi diharap rakan yang lain segera aktif semula untuk menjadikan dunia blog kita lebih bermakna.

2 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by QaYYum MieJiFans on January 7, 2011 at 4:18 PM

betul2 dia adalah penyumbang idea2 bernas

Comment by Unknown on January 9, 2011 at 12:40 PM

sapa dia itu? hahaha

Post a Comment