BOM OH!

02:34 / Diutarakan oleh Unknown /





1. Aku ada berkenalan dengan seorang budak yang asalnya jujur dan baik. Ya, pada mulanya. baik.

2. Selepas itu dari ceritanya pelbagai Ustaz, pengamal perubatan Islam hinggalah ke bomoh mengenalinya.

3. Wow, hebatnya.

4. Selepas itu aku mendengar bahawa dia menggunakan khidmat bomoh untuk menghancurkan rakan yang selama ini mengenali dirinya dan membantunya tatkala susah, itu dikira melampau.

5. Rakannya itu siap memberi makan dan tempat tinggal untuk dihuni 2 bulan. Apa masalah sehingga bomoh dijadikan sasaran pulak? Satu sahaja, DUIT.

6. Si bodoh ini meminta duit upah mengecat rumah kawannya yang tolong ntah beberapa jam sahaja dengan acuh tak acuh. Tak segan ke? GIla ke?

7. Mujurlah apa yang dihantar oleh bomoh itu berjaya dipatahkan. Nasiblah kalau si Bodoh ini kena balas balik.

8. Depan aku juga baik, belakang aku diumpatinya. Manusia apa ini? Mamposla aku nak ingat mamat ni lagi.

FARK OFF!!

0 pemikiran bernas dari masyarakat:

Post a Comment