NICC-O-TYNNE

10:35 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. Itulah dia. Harga pun tak mahal mana. Bila lah aku nak beli.

2. Semua berpunca dari aku sendiri yang bengang melihat reaksi masyarakat selepas aku keluar mengecas di tandas berdekatan. Kuatnya bau, tidak terkata.

3. Aku akui bau yang dihasilkan tidak menyenangkan. Akan tetapi, apa boleh buat. Pelbagai cara diambil untuk tidak lagi terjebak ke kancah makanan jin ini. Demam pula jadinya.

4. Doktor juga telah aku temui dan doktor ada menasihatkan aku supaya bermula dari langkah mengurangkan terlebih dahulu.

5. Persoalannya ini dadah. Bukan makanan ringan. Aku jarang menyentap makanan ringan.

6. Aku akan cuba, jika tak boleh, apa boleh buat. Akan tetapi bila berjumpa dengan penagih yang sama, maka hidup akan menjadi riang gembira. Bau yang dihasilkan dalam skala besar tidak lagi memalukan kerana ia dikongsi bersama.

7. Katakan TAK NAK? Aku katakan SLOW-SLOW. Kalian berikanlah sokongan kerana selepas setiap kali mengecas, memang timbul rasa weng dan penyesalan.

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on August 4, 2010 at 10:08 PM

beb..lu try rokok yang pakai bateri tuh..rasa rokok, asap keluar, ada nikotin tapi tiada bahan kimia..

Comment by Joseph on August 6, 2010 at 11:19 AM

apa nama dia? mahal ka? aku mau tgk..

Comment by Sakti Arjuna on August 17, 2010 at 9:13 AM

starter pack 3 rat lebey beb..tapi time tu je..pastu jimat..hahaha..xyah beli rokok dah..

Post a Comment