BOOKWORM BUTCHERS

23:51 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. Hari ni aku menjejakkan kaki aku ke pesta buku antarabangsa. Sungguh menarik, niat asal aku hanya untuk menemani mak aku dengan adik aku mencari buku.

2. Aku? Buku? Tanyalah Sakti dan Jalak, maka benarlah apa yang akan diperkatakan itu.

3. Akan tetapi jauh di sudut hati aku ada niat untuk memiliki beberapa buku yang sungguh menarik untuk dimiliki.

4. Akan tetapi, bila sampai masanya, entah kenapa hilang pulak memori fotografik aku pada buku-buku tersebut.

5. Akan tetapi tidak mengapa, aku tak menyesal. Tak rugi pun pergi kali ni. Lambakan kaum hawa dimana mereka penggemar buku tegar yang sungguh sedap dipandang.

6. Jika ada peluang, tak salah memilih. Cawangan baru boleh dibuka. Jahat bukan?

7. Pada Jalak, marila kesini, maka anda tidak akan menyesal. 10 kali ganda lebih hebat dari MPH, dan ada juga 'produk' bertaraf antarabangsa untuk 'diayat'.

8. Aku paparkan gambar diatas itu sebagai sampel bukti betapa banyaknya buku yang dijual di sini.

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by QaYYum MieJiFans on March 29, 2010 at 11:49 AM

huyoo.joseph peg kedai buku masa blajar xpenah nmpak pun baca buku even exam..haha...

Comment by Jalak Lenteng on March 30, 2010 at 8:12 PM

wow...pesta buku....mesti ramai buku2....urm...tgk gambo ko post pun dh dapat aku bygkan cmna...

Comment by Joseph on April 5, 2010 at 12:39 PM

qayyum: itulah hakikatnya bila bergelar rakan buku.. poyo kan? hahahaha
jalak: mmg lazat man.. rugi x pegi.. hehe

Comment by Sakti Arjuna on April 10, 2010 at 2:34 PM

apa la korang ni...menyimpang tol...bukan nak ajak aku kan...

Post a Comment