BRO K

00:40 / Diutarakan oleh Unknown /

1. Aku sungguh kagum a ngn ko kerana dengan kebijaksanaan ko, akhirnya tercipta sebijik program komputer yang dikatakan dapat membantu manusia menghabiskan wangnya dengan 'bijak'.

2. Berdasarkan apa yang aku lalui, apa yang dikata tidak sehebat manapun. Program yang dijual ini didakwa boleh menghapuskan al-virusi yang berjaya masuk ke segenap lapisan komputer yang ada.

3. Namun begitu, berdasarkan pemerhatian aku juga produk yang dijaja oleh bro ni sebenarnya laku dek kerana publisiti yang ditonjolkan melalui stuntman yang terkenal, Mr J.

4. Program ko tak ubah macam BENGAP.

5. Mengapa? Sebab ko update virus database mcm bangang. Dahla banyak, lepas tu habis slow connection aku. Sume kerja tak jalan. Loading memanjang.

6. Lepas aku tutup program ko ni, laju gile la pulak lepas tu. Mmg dasar penyedut.

7. Lepas tu pulak, bila scan, notify la dulu beb apa-apa, ni sesuka hati ko je delete. Benda bukan virus dikata virus, penting pulak tu. Habis kerja aku tertangguh lagi.

8. Aku tahu apa sebenarnya agenda tersirat ko. Ko nak duit je. Bisnes is bisnes. So aku nekad memang takkan beli produk ko.

9. Falsafah hidup aku, sentiasa membeli atau menggunakan khidmat atau produk yang sentiasa menyenangkan, bukan menyusahkan orang.

10. Si bodoh.. Bengap.. G mampos..

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on March 8, 2010 at 5:26 PM

apekah ini???huhu...prog komputer???aku serah kat jes jer..die tahu...huhu

Comment by Unknown on March 13, 2010 at 2:09 AM

yaa serahkan pada die.. mmg ko lagi la menjadi mangsa kepada propaganda menatang ni.. hahaha

Comment by Sakti Arjuna on March 13, 2010 at 11:48 PM

jes???jes tu bajet power komputer...hahaha...tapi Joseph gak yang layak mewarisi kekayaan Bill Gates..sebab die power komputer...dielah pakar it dalam lagu Keranamu Malaysia tuh..

Comment by Unknown on March 14, 2010 at 9:11 PM

hahaha silap tu.. jika diberi peluang, Mael la yang paling hebat sebenarnya.. cume die wat innocent je.. (kalo mael baca die mesti panas) wakakakakakakaka

tapi secara jujurnya, Iqqbal la yang paling handal beb.. tidak terbatas kemampuannya..

Post a Comment