TRAVIAN

10:42 / Diutarakan oleh Unknown /

1. aku rasa ramai orang dah tau travian ni apa.. iklan dia kat internet pun selalu kita nampak - "binakan kampung anda sekarang!"

2. aku ada dijemput untuk main. mula-mula memang aku tolak. lepas tu aku try jugak main. lepas tu terus sangkut ngan game ni.

3. yang peliknya game ni komitmen dia tak anyak. hanya 10-15 minit je setiap login. tapi travian ni memang pandai. walaupun kita login ni kejap je, tapi kita tentu akan login lebih dari sekali sehari.

4. memula tu aku x kisah sangat. tapi ada satu lagi kelebihan game ni, orang yang main pakai DUIT memang bole maju betul dalam game ni.. asalnya gaame ni percuma. untuk dapat keistimewaan tertentu, kene la keluar duit..

5. tulah dia.. memang x adil.. dasar game lahanat..

6. lepas ni aku nak main bodo-bodo je.. mampos a.. malas aku nak komited.. nak main cheat code x bole, apa pun x bole.. mmg haram la game ni..

7. korang tengok la sendiri.. apa yang game buat pada kita.. mmg game ni bole dikatakan merosakkan kalau melampau.. silap-silap kehidupaan pun macam watak dalam game..

renungkanlah....

1 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on March 10, 2009 at 11:08 PM

Nasib baik kawan x suka main game..kalau ada rasa nak main pun kejap..2 jam pastuh bosan la..

Bagi kawan, orang yang mengabdikan diri pada game ini tidak layak hidup di atas muka bumi..taksub yang melampau macam orang kebodohan yang tiada pedoman hidup..buat malu mak bapak jer..kalau tahu baik mak kau gugurkan kau 23 tahun yang lepas..

Post a Comment