INTERNET

10:47 / Diutarakan oleh Unknown /

1. korang rasa internet mana lagi laju?

2. aku rasa streamx kot..

3. sekarang ni aku pakai maxis. far better la dari yang aku expect pakai celcom.. masa aku pinjam celcom si pemalas buat RPH tu, mmg lembab celcom dia..

4. pakai maxis ni ok pulak.. lokasi sama, tempat sama, masa sama..

5. bila ditanya kawan aku yang pakai celcom, diorang cakap ok jek..

6. setakat ni aku dah dapat rumuskan internet yang aku pinjam tu memang bodo, bengap, lembab, lahanat, suka menipu dan pemalas macam tuannya!

7. apa komen rakan-rakan?

1 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on March 10, 2009 at 10:42 PM

Internet memang berguna..tidak kira lembap ataupun tidak..seringkali internet lembap apabila kita mahu membuat pencarian yang penting seperti alat bantuan mengajar dan sebagainya..tetapi jarang internet lembap apabila bermain game dan mencari cheat dan juga mendownload hentai..
Apabila internet yang dibiayai ibubapa disalahguna, maka tak selamat la dunia akhirat..

Post a Comment