Dari Kawan kepada Kawan (Pengenalan)

15:40 / Diutarakan oleh Unknown /

Inilah blog pertama aku. Kepada kawan mahupun lawan aku, silalah komen apa2 yang korang rasakan patut.. Blog aku ni hanya bermakna untuk orang yang tahu sedikit sebanyak tentang diri aku dan rakan2 aku.. Blog ini juga turut bermakna untuk sesiapa sahaja yang mempunyai kebolehan mencari maksud tersirat yang telah dipelajari di sekolah menengah..

harus diingatkan segala apa yang ditulis dalam blog ini tiada kaitan langsung dengan yang hidup mahupu yang telah menginggal dunia.. blog ini ditulis dengan tujuan untuk memberi galakkan kepada rakan sebaya supaya memperbanyakkan lagi penulisan mahupun karut-marut hanya sekadar hiburan untuk bacaan bersama..

1 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by DJoker Razgriz Gustav Beouwolf XIII on March 4, 2009 at 9:56 AM

ayuh, tenungan maut aku menantimu!

kui kui kui..

Patutlah banyak buih ya boy?

Post a Comment