SERONOK

00:22 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. aku dengar pulak cerita baru pasal ko baru-baru ni. pelik pun ada.

2. dulu latest update yg aku tau ko ponteng semua pemantauan.. apa nak jadi?

3. lepas tu ko terpaksa mengulang sem. haih.. buang duit kerajaan betul ko ni.

4. aku ingat ko dah insaf. tak nak jadi hamba game lagi. tapi tidk agaknya..

5. mungkin game dah sebati dalam hidup ko. nak kata true gamer, ko main cheat gak berjam-jam. apa yang puasnye?

6. sekarang ni ko terpakse extend lagi. aku rase ko sengaje la nak extend lama-lama sebab ko nak main game sampai puas.. ko tak rasa bekerja dan mempunyai hidup seperti orang normal ni ok ke?

7. nak kata budak-budak, bulu di badan ko dah menafikan dah..

8. alasan tetap dicari.. memang tak dengar kate ko ni. ko boleh jadikan tangan kebas sebagai alasan? memang ko ni insan sangat kreatif la.. respek beb.

9. nak buat teladan pun tak boleh. buat sempadan jela..

6 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on November 1, 2009 at 5:38 AM

abg bulu ni...sedang hebat diperkatakan di UPM skang....dijadikan negtve role model gitu...awww..bnyaknyer bulu...

Comment by Joseph on November 1, 2009 at 9:27 AM

hmm tula.. bahagia la bini dia ngn bulu dia nanti hahaha..

Comment by Sakti Arjuna on November 26, 2009 at 6:40 PM

huh..die memang barai..kalau aku ni hitman, dah lama aku terminate die ni..huh..dasar anak haram..

Comment by Jalak Lenteng on November 30, 2009 at 12:40 AM

haha....bolos saja bulu2nya sakti....banyak kali aku terserempak dgn dia di maulana tepi...lagaknya bersama rakan2nya...sehingga aku tidak ditegur...klu sekali mungkin x nampak..tp cukup syarat 3 kali....geram la plak aku nk g 'sudi' abg bulu ni....

Comment by Joseph on December 3, 2009 at 3:43 PM

sudi sudikan je jalak.. hahahaha

Comment by Sakti Arjuna on December 5, 2009 at 11:53 PM

kimak nye budak..die bajet dia hebat..kalau la aku hitman, dah lama aku curi wave 125nye..

Post a Comment