INTERNET 2

10:51 / Diutarakan oleh Unknown /

1. dah lama aku tak menulis. segar rasanya bila aku dapat menulis.

2. maafkan aku jika aku dah lama tidak aktif dalam penulisan ni. faktor internet menyukarkan aku untuk post kat dalam blog ni.

3. banyak perkara yang ingin diluahkan sebenarnya tapi terpaksa disimpan di dalam hati berikutan ketiadaan internet yang pantas dalam kawasan ni.

4. aku pun tak pasrah semata-mata, aku cuba berusaha untuk ke TmPoint berdekatan untuk mendaftar akan tetapi katanya aku seorang sahaja yang cuba memohon perkhidmatan internet laju di kampung aku. akibatnya permohonan aku ditangguhkan.

5. bila ditanya sampai bila? kata mereka sampai cukup orang untuk memohon perkhidmatan ini. tak tahulah aku berapa ramai, 100 orang agaknya.

6. aku faham konsep business is business. tapi apa salahnya kalau adakan dulu perkhidmatan ni. aku boleh la demo kat orang kampung betapa seronoknya mempunyai kemudahan internet ni.

7. kemudian aku test wireless broadband. 6 bulan dahulu tak ada 3g kat sini tapi sekarang dah ada kemudahan 3g. terima kasih maxis. teruskan usaha anda untuk golongan di kawasan terpancil seperti aku ni.

8. pada yang lain, jangan lupa tingkatkan mutu perkhidmatan servis anda. ingat, bajet 2010 yang dikemukakan jangan disia-siakan..

9. kesimpulannya, aku akan mula menulis bermula hari ini. stay tuned..

1 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Sakti Arjuna on November 26, 2009 at 6:46 PM

wah..guane gamok ganu kite..hebat2..sudah ade 3g..

Post a Comment