SERVIS KUDA 2

16:34 / Diutarakan oleh Unknown /


1. Aku menghubungi salah sebuah pusat perkhidmatan pelanggan yang terkemuka berikutan masalah yang aku hadapi.

2. Pada mulanya aku agak hairan dengan suara yang didengar, setelah bercakap sekian lama maka aku pasti ini suara BAPOK.

3. Setelah bersama- di dalam talian bercakap mengenai masalah aku, maka aku berpuashati dengan apa yang dijelaskan. Inilah namanya kualiti dalam komunikasi. Terang dan jelas.

4. Selepas itu maka aku terfikir seketika adakah sebenarnya bapok agak handal dalam komunikasi? Teringat juga rakan-rakan aku yang berkebolehan bersuara sedemikian walaupun mereka lelaki tulen. Seronok juga berlakon seperti mereka. Mulut puaka.

5. Walau apapun, aku raspek dengan apa yang dijelaskan dan servis yang diberikan oleh jurucakap itu. Kepada masyarakat di luar sana, jangan pandang pondan atau nyah hanya mampu bekerja di lorong sahaja, mereka juga boleh bekerja dengan profesional seperti anda.

0 pemikiran bernas dari masyarakat:

Post a Comment