GENGSTER

08:04 / Diutarakan oleh Mohd Khairul Aizuddin /

1. Hari tu aku disuruh buat kerja sikit. Aku tak kesah.

2. Kalau kerja tu memang di bawah tanggungjawab aku, takde masalah pun. Aku memang suke. Baik berkhidmat dari tidak berguna kan?

3. Aku bengang sebab agak2 la kerja yang dibagi, melebih-lebih la pulak. Takkan anda sampai nak sampai dimanjakan begitu sekali.

4. Aku memang kecik ati. Sampai ati anda buat saya begini. Akan tetapi, saya tetap akan menurut perintah anda walaupun sudah menjadi fakta yang anda tidak disukai ramai.

5. Nenekauuuu..

5 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on February 2, 2010 at 2:33 AM

cakap jer beb....x cakap..mangkuk tu x tau...

Comment by Joseph on February 5, 2010 at 9:08 PM

malas a.. x beretika beb.. hoho

Comment by junilaila azhar on February 6, 2010 at 11:22 PM

pdn muke kene jd kuli..diam sgt..

Comment by Sakti Arjuna on February 13, 2010 at 2:10 AM

no komen

Comment by Joseph on February 15, 2010 at 1:23 PM

juni: mane de diam.. aku try a gak beb,, dah prangai die mcm tu.. huhu
sakti: ele kunun profesional.. blah a

Post a Comment