HIBURAN

21:19 / Diutarakan oleh Unknown /

1. semua orang ingin berhibur. tidak kira bila-bila masa terluang, adalah saatu perkara membosankan jika masa yang ada tidak diisi dengan hiburan.

2. pada aku, dahulu aku mengelakkan bermain GAME sebagai hiburan kerana takut terjebak. akan tetapi tidak lagi sekarang ini.

3. dalam situasi sekarang, aku melihat diri aku berada dalam keadaan stabil di mana aku boleh berseronok dengan bermain game sebagai satu komitmen sambilan.

4. pelbagai jenis game dicuba untuk tujuan berhibur di tahap maksimum. sungguh seronok berhibur dengan bermain game..

5. akan tetapi aku tidak harus lupa bahawa perjalanan kerjaya aku masih jauh lagi. banyak lagi cabaran yang perlu ditempuhi..

6. aku akan memastikan aku tidak sesat dan lalai dengan hiburan yang aku alami sekarang ini..

3 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on June 11, 2009 at 1:08 AM

huhu...smoga berjaya..dota pe cer???

Comment by Sakti Arjuna on June 13, 2009 at 7:37 PM

JALUT!!

Comment by Jalak Lenteng on June 18, 2009 at 9:04 PM

bukan niat aku nk melagakan...haha..tp...Joseph....sakti kate ko jalut joseph..satu penghinaan tu..klu aku lah kan...hahahaha

Post a Comment