IPTA IPTS IPTI

10:07 / Diutarakan oleh Unknown /



1. Aku sentiasa merindui saat lampau ketika di sini.. Ini merupakan gambar terbaru yang aku perolehi dari media elektronik.

2. Kenangan makan rumput berguling dan menjadi maskot yang melucukan bagi diri aku merupakan satu yang sangat bermakna untuk aku hargai. Entah mengapa, aku rasa sentimental seketika.

3. Terus terang aku katakan, warna kehidupan aku menyerlah bermula dari IPT sehinggalah hari ini. Aku mengenali lebih ramai rakan kerana aku bebas dan aku bersyukur kerana mampu menjaga diri dari terjerumus ke lobang noda, dosa dan lobang tuut.. Hahaha

4. Kepada rakan seperjuangan dahulu, ingatlah bahawa aku senantiasa rindu akan kalian dan aku juga merancang bersama Sakti untuk turun ke JB terutamanya di DIVA yang begitu masyhur dan syahdu gile.



5. Tidak kulupa port bermain snuker bersama rakan-rakan ketika bosan dan tempat membeli belah juga kadangkala. Plaza Angsana.

6. Akan tetapi, Xtra (igauan Zoro) dan Larkin Perdana serta CS juga takkan kulupa.



7. Percayalah kawan-kawan, akan kusinggah ke tempat ini bersama Sakti nanti..

4 pemikiran bernas dari masyarakat:

Comment by Jalak Lenteng on September 24, 2010 at 6:50 PM

haha....sedar x seadr 4 tahun lebuh kat saner beb.. mau x rindu..

Comment by Sakti Arjuna on October 18, 2010 at 11:55 AM

cakap je tak gune..ade bran datang laa..cakap je..x datang2...pastu bile kawan story pasal diva awak merajuk...cakap kawan tak ajak...

Comment by Unknown on October 28, 2010 at 10:54 AM

jalak: tula pasal.. sob.. sob..
sakti: yela aku nak turun la ni.. bukan tak mahu beb.. malu..

Comment by Jalak Lenteng on October 29, 2010 at 3:02 AM

kiter dekat...tp jauh...kawan sampai...tp x sempat nk berjumpa dgn awak la sakti....sumernyer terkejar2....

Post a Comment